چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز

مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز

در مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه، بسیاری از بیماران دیالیز قرار گیرند. با این حال، آن را به یک پدیده شایع است که بسیاری از بیماران احساس ضعف بعد از دیالیز و سپس علل ضعف چه بعد از دیالیز در مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه ؟ چگونه به مقابله با آن ؟ اگر شما اتفاق می افتد که این مشکل، من باور دارم که این مقاله به شما برخی از کمک به من بدهید !

علل ضعف بعد از دیالیز چیست؟

هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه، عملکرد کلیه تا حد زیادی کاهش خواهد یافت . یکی از مهمترین وظایف کلیه ها، کمک به ایجاد سلول های قرمز خون که اکسیژن را به تمام قطعات در بدن ما انجام خواهد داد و ارائه انرژی به انجام فعالیت های روزانه و سپس چگونه کلیه ها کمک کند تا سلول های قرمز خون ؟

کلیه ها مسئول به هورمون های مخفی، که یکی از آنها به نام EPO ، که مغز استخوان را تحریک خواهد کرد تا تولید سلول های قرمز خون می باشد. وقتی کلیه ها آسیب می بینند ، آنها قادر به تولید به اندازه کافی EPO نیست. بنابراین وجود خواهد داشت سلول های کمتر قرمز خون . علاوه بر این، و دیالیز خواهد این وضعیت را بدتر کند، چرا که برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز از دست داده علاوه بر این، دیالیز مصرف انرژی این بیماران 4-5 ساعت را به انجام یک دیالیز و معمولا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید انجام دهید این 3 است . - 4 بار در یک هفته . بنابراین شما را از ضعف بعد از دیالیز رنج می برند.

چگونه به مقابله با ضعف بعد از دیالیز ؟

مکمل A. رژیم غذایی بیماران تحت دیالیز هستند پیشنهاد برای افزایش مصرف پروتئینبرای حفظ تغذیه به اندازه کافی است، اما برای چه مقدار پروتئین شما باید بگیرند ، آن را در شرایط خود شما بستگی دارد. شما می توانید با متخصص تغذیه شما ارتباط برقرار کنند و یک برنامه رژیم غذایی مناسب علاوه بر این، شما همچنین باید مواد غذایی بیشتر است که سرشار از آهن و اسید فولیک، که خوب است برای تولید سلول های قرمز خون هستند خوردن .

B. بهبود عملکرد کلیه است. در واقع، علت ضعف کلیه ها آسیب دیده است . بنابراین استفاده از روش های اساسی برای از بین بردن این علامت این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. برای رسیدن به این هدف ، داغ فشرده درمان توصیه می شود. این یک درمان طبیعی و بسیار موثر برای بیماری های کلیوی است . اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید. اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، نه تنها ضعف، بلکه سایر علایم را میتوان تخفیف داد . مهم این است که شما می توانید دور از دیالیز در گذشته بروید.

اگر شما خوش شانس برای پیدا کردن یک درمان مناسب ، شما می توانید به خوبی با مرحله 4 به نارسایی مزمن کلیه زندگی می کنند. آیا شما هر گونه پیگیری سوالات در مورد ضعف بعد از دیالیز ؟ اگر شما ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید پیام زیر ترک ، دکتر کلیه را به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه : ضعف بعد از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.